annelotvanrooij.reismee.nl

Eerste twee kampen!

Hallo allemaal,

Het werd waarschijnlijk weer eens tijd voor een nieuwe blog.

Inmiddels zit er een drie daags kamp op waarbij de kinderen de kans krijgen kennis te maken met kamp en wat voor activiteiten er allemaal zijn. Het kamp ging best goed al moest iedereen er nog wel in komen. Op onze vrije avond en dag zijn we uit eten geweest voor twee verjaardagen maar zaterdag zaten we nogal vast op kamp omdat de meesten weg waren en niemand ons van kamp kon/wou rijden. Erg frustrerend om geen vrijheid te hebben om zelf ergens heen te gaan. Één iemand heeft om en om mensen van kamp af gebracht om hun cheques in te wisselen. Verder hebben we een buikschuifbaan gemaakt omdat het zo warm was en hebben we vuur gemaakt om resten uit de keuken te eten. Aan het eind van de dag realiseerden we ons dat er een auto was van iemand anders die we konden lenen en ik daar ook best in kon rijden dus zijn we nog even van kamp af gegaan om een ijsje te halen. Aan het eind van de avond heb ik nog m'n haar deels paars geverfd maar dat was helaas mislukt dus probeer het vandaag weer! Zondag begon dan het eerste echte kamp. Ik zat in een unit met 29 meisjes (grootste groep op kamp), 4 leiding en 1 leiding in opleiding. Het thema van het kamp was 'camp half blood' wat komt van boeken en films over 'Percy Jackson'. Het zei mij allemaal helemaal niks en twee van de andere leiding ook niet. De boeken gaan blijkbaar over Griekse mythologie dus binnen dat thema hebben we verschillende activiteiten gedaan. We zijn natuurlijk weer langs alle activiteiten op kamp gegaan dus bij arts&crafts hebben we monsters gemaakt en een boekje met zinnen van het thema, bij archery hebben we op de monsters geschoten, bij sport hebben we vlag veroveren gedaan enzovoort. Verder hebben we net als eerder weer twee maaltijden op kampvuur gekookt, een nacht ergens anders geslapen en natuurlijk met het hele kamp spellen gedaan met deze week als thema's 'transport' en 'mad scientists'. Voor iedereen was het een heftige week, we hebben heel veel nieuwe leiding en ook veel jonge leiding. Ik denk dat de meesten het zwaarder werk vinden dan ze van te voren hadden gedacht. Daarnaast waren er aardig wat persoonlijke dingen aan de gang zoals in mijn team iemand die haar vakken niet had gehaald dus misschien moet stoppen met haar opleiding, en iemand die zou gaan trouwen deze zomer maar dat nu niet meer kan. Verder hadden we deze week nauwelijks hulp van onze supervisors, mijn evaluatie van de week was heel positief maar op onze laatste dag is Obi (onze baas) erg boos op ons geworden omdat we onze tenten te lang buiten hadden laten staan waardoor er een was weg gewaaid. Doordat ze zo boos werd ontstond er op de laatste dag een hele vervelende sfeer dus dat was echt balen. Maar de meiden hadden een super week en waren heel blij met ons als leiding dus al met al hebben we het goed gedaan. Helaas was ik deze week wel behoorlijk ziek dus was dat vooral aan het begin van de week vervelend. Toen we gisteravond dus klaar waren en vrij waren was dat wel heel fijn. Na meer gedoe met transport zijn we naar een restaurant/bar geweest en was het een gezellige avond. Vandaag zijn we vooral aan het uitslapen, chillen, haar verven en dan aan het eind van de dag nog naar de rodeo aangezien ons originele plan (naar pride fest in Denver) niet lukt door het vervoerprobleem. Maar we maken er een leuke dag van :) Ik heb gisteren gehoord dat ik komende week weer op een nachtkamp mag werken. Dus dat betekend dagen van 11:00 tot 2:00 en nacht activiteiten, vond ik de vorige keer heel leuk! Ik werk wel samen met een meisje die ik wat minder vind maar we zullen het zien.

Als laatste nog een leuk feitje dat ik hier op 2600 meter hoogte zit op het laagste punt van kamp. Dus hoger dan het grootste gedeelte van de Alpen.

Liefs, Annelot

p.s. Als iemand het leuk vindt om mij kaartjes of iets dergelijks te sturen (ik zou dat super vinden), het adres is; 2113 Park County Road 43 Bailey, Colorado 80421.


Reacties

Reacties

Oma Joke,

Het is hier vier uur in de nacht, ik kon niet slapen dus mooi even tijd om te jLezen en te schrijven. Je hebt inmiddels al aardig wat dingen ondernomen. Gisteren heb ik Tim,s moeder weer getroffen,ik herkende haar eerst niet direct. Het scheidt dat we elkaar steeds treffen bij een etentje.morgen gaan we de verjaardagen vieren ven Jorieke eb Maikel. Ik zal ze de groeten geven ven jou. Ik wenste nog veel plezier en tot kiekes. Xx joke

Oma Joke

Herstel het scheid niet maar het schijnt. Dat lijkt me beter bij het eten. Sorry groetjes xxxx

Marinde

Paars?! En een bruiloft die niet doorgaat? Dit vraagt om meer uitleg :p
Jammer dat er een aantal dingen minder goed lopen, ik hoop dat je vooral van de leuke dingen en ook van de vrije tijd kunt genieten. Beterschap en succes met het nachtkamp! Liefs, je zus

Gerald

Mooi dat we dat nu weten van de hoogte. Opvallend is wel dat daar op 2600 meter hoog nog wel bomen staan dat is in de Europese bergen wel anders. Marian zegt dat het klimaat daar anders moet zijn.
Veel plezier met het nacht kamp.

Papa

Ellen

Fijn, weer zo'n uitgebreid verhaal. Als je nog leuke foto's hebt... daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Als ik het goed begrijp voel je je nu wel weer wat beter. En maak je er wat moois van (ook met je paarse haar??) ondank het gebrek aan vervoer.
Veel plezier op het nachtkamp ;) Liefs mama
PS : dat de meiden het helemaal naar hun zin hebben gehad (en dat jullie er zelf plezier in hebben) is het belangrijkst toch !?! XX

Danielle

Altijd leuk om je verhalen weer te lezen. Super dat ondanks alles de meiden een leuke week hebben gehad. Goed nachtkamp. Gr danielle

Oma v. Rooij

Het is leuk om je verhalen te lezen, je maakt wel heel wat mee.We hopen dat je een leuk nacht kamp hebt en het gezellig wordt . Is het verven gelukt? Groeten v. Opa en Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!