annelotvanrooij.reismee.nl

Eerste week in Colorado

Hoihoi,

Daar ben ik weer; niet helemaal als beloofd nog een blog in Nederland. Maar kort samengevat heb ik de drie weken in Nederland ervoor gezorgd dat ik zoveel mogelijk tijd met Tim heb doorgebracht en andere leuke dingen heb gedaan als met Jorieke en Maks babyzwemmen en spelletjes doen. Daarnaast nog de nodige papieren voor mijn tijd in Finland geregeld en natuurlijk voorbereid voor m'n trip naar kamp. Ook al was ik maar drie weken in Nederland ik ben wel twee weekenden weg geweest; naar Marinde en Pim een super gezellig lang weekend gehad en geholpen bij de RSW van de Gidsen van Tim! Maandag en dinsdag voordat ik naar Amerika vloog ben ik nog mee geweest met de week weg van opa en oma :)

Woensdag was het dan weer tijd voor afscheid om eerst naar Dallas te vliegen en daarna verder naar Denver. De eerste vlucht van 11 uur had ik twee stoelen door een vrouw die aan het gangpad wou zitten voor de wc dus heb ik nog een beetje kunnen slapen en films gekeken vanaf m'n mobiel (ze hadden geen schermen :o). Na een tijd kwam ik aan in Denver waar Marshmallow me heeft opgehaald van het vliegveld. Op kamp waren eerst alleen nog mensen met een leiderrol. Ik heb dus donderdag, en vrijdag geholpen met van alles. Dingen op kamp rondbrengen, de tuin bijwerken bij de kas en eenden verplaatsen op de boerderij. Zaterdag heb ik een cursus voor pijl en boogschieten gedaan om te kunnen helpen met les geven. De toets heb ik gehaald met een 100% Jeej! Zaterdagavond moest alle staf op kamp zijn en hebben we de eerste naam spelletjes gedaan. Er zijn weer een aantal bekenden op kamp qua Amerikanen en directors maar ook weer veel nieuwe gezichten. Qua internationals zijn er vooral heel veel Britten (8/9), een meisje van Puerto Rico, 1 uit Australië en een jongen uit Nieuw-Zeeland. Zondag zijn we begonnen met de echte staf training met verschillende spellen en een speurtocht verspreid over kamp. Verder hebben we afgelopen dagen veel geluisterd naar informatie over de kinderen, veiligheidsprocedures, ehbo etc. We hebben ook nog wat leuke dingen gedaan als een knutsel maken, een wandeling en gisteravond hebben we vuur veroveraar gedaan waarbij je het vuur van de tegenstander uit moet krijgen; we hebben echt veel lol gehad daarbij!

Vanavond nog iets cools gedaan; een zelf gemaakte escape room opgelost ????

Dat was het weer voor nu, tot de volgende keer!

Liefs,

Annelot

Reacties

Reacties

Maartje

Top Annelot! Heel veel plezier!!!

Jorieke

Klinkt als een goed begin! Heel veel plezier. Xx Jorieke

Danielle

Klinkt allemaal heel goed. Veel plezier daar xxx

Marinde

Een super gezellig lang weekend bij ons, daar sluit ik mij helemaal bij aan :) Super goed dat je je Pijl en boogschiet-diploma hebt gehaald en die Escape room mag je thuis in september voor ons ook wel regelen, haha! Veel plezier :)
Liefs, je zus

Ellen en Gerald

Leuk dat je het boogschiet diploma hebt gehaald, past bij je zwemdiploma haha.
Klinkt gezellig en actief heel veel plezier daar hoog in de bergen.

Mama en Papa

opa en opoe van rooy

het gaat je goed en daar zijn we blij om pas goed op je zelf . heb je nog wel je telefoon ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!