annelotvanrooij.reismee.nl

Laatste week Tomahawk Ranch, Colorado

Hoihoi,

Waarschijnlijk mijn laatste blog vanuit Amerika! Op het moment dat ik dit typ zitten Mushu en ik te wachten voor onze vlucht naar Newark. Het was een leuke laatste week op Tomahawk Ranch. Zondag dus wezen raften in de mooie Royal Gorge, maandag hele dag poetsen en savonds laatste kampvuur. Het kampvuur was leuk met het ophalen van herinneringen en delen wat kamp voor ons allemaal betekende. Dinsdag zijn we weer aan de slag gegaan met andere dingen schoonmaken, de ramen poetsen en de condos schoonmaken. Dinsdagavond was dan de echte laatste avond met alle staff. We hebben een diner gehad met z'n allen, hebben foto's en staffbook gekregen en alle warm fuzzies van iedereen in een envelop! Het thema was de jaren 20 of formeel gekleed dus iedereen zag er mooi uit.

Na het eten begon het geven van de laatste cadeaus aan je forest friend. We deden het 1 voor 1 en je moest raden wie de hele zomer cadeaus aan je had gegeven. Mijn forest friend was Dutchy, maar daar was ik een paar dagen daarvoor al achter gekomen. Als laatste cadeau heb ik een Colorado shirt en beker gekregen, leuke cadeautjes :)

Voor mijn forest friend, Belle, had ik een ketting, kat legging en een hello kitty shirt gegeven aangezien ze van katten houd!

Het was een lange maar leuke avond. Woensdag leek het erop dat we niet van kamp af konden komen maar uiteindelijk toch iemand gevonden en met een groepje naar Evergreen gegaan. Daar geluncht en naar het super mooie meer geweest! 'S ochtends zijn we nog naar een schattig winkeltje geweest waar ik met Sunflower en Jude dezelfde truien met Bailey Colorado heb gekocht. Ik ben ook nog naar de boerderij geweest waar ik voor het eerst een eend heb geaaid en een kip heb opgepakt haha!

'S avonds hebben we met een grote groep een filmavond in de dining hall gehouden, ik had mac&cheese gemaakt (met meer kaas dan pasta haha!) en we hadden matrassen op de grond om lekker te liggen. We hebben de D.U.F.F. gekeken, super grappige film.

Donderdag hadden we weer plannen, op naar Boulder; dat is de grootste stad na Denver en hier gaan ook heel veel mensen naar universiteit. Super leuke stad, veel meer zoals in Europa met een wandelgebied en mooiere gebouwen. Ook de sfeer was heel chill en leuk! In Boulder leuk geshopt en later gegeten, s avonds hebben we weer een film avond gehouden met deze keer de film 'saved' ze zeiden allemaal dat dat heel leuk was en we dat moesten zien, nou dat was een super rare film! Maar liet wel mooi de mentaliteit van Amerika zien haha!

Daarna nog met Sunflower en Jude 'She's the man' gekeken, 1 van onze favoriete films en we konden alles meepraten.

Vrijdag moesten we weer aan het werk, dus na een beetje uitslapen stonden we weer klaar. Tijdens me&my Guy komen de meisjes met hun vaders en mogen ze zo'n beetje alles doen wat ze willen. Net als in de family camp hebben wij geholpen met programma's als op de boerderij, knutselen en sport. Ik heb zelfs een marshmallow gevecht gehouden. Het was een leuk weekend en super schattig om de meisjes met hun vaders te zien. Alle vaders hadden uiteindelijk gelakte nagels, hadden mee gedaan met matras surfen of een geschminkt gezicht haha!

Was ook leuk om met de vaders te kletsen tijdens de maaltijden omdat die toch wat beter begrijpen dat je van een ander land bent en ze dan erover willen weten.

In de avonden hebben we nog een kampvuur gehouden en wolf hawling gedaan (elkaar zoeken in het donker over het hele terrein door als een wolf te huilen).

Zondagavond heb ik dan eindelijk, op mijn laatste werkdag, mijn betaalkaart gekregen! We zijn uit eten geweest met Mushu, GRR, Sunflower en Jude. Er was nog een grote groep maar die gingen naar een restaurant naast de onze, ik hou alleen niet zo van dat restaurant vandaar haha!

Het was een leuke laatste avond ook al voelde het niet zo. Eenmaal terug op kamp gingen ze nog een film kijken maar ik viel na een paar minuten al bijna in slaap dus ben maar naar bed gegaan. Vanochtend de allerlaatste spulletjes in m'n tas gestopt en de zak om m'n tas paste nog maar net dicht..

Toen dan echt doei zeggen tegen de mensen waarmee ik meeste om ging :( Gelukkig wonen ze allemaal in Europa en komen veel Amerikanen ook naar Europa voor een semester dus we zijn al druk aan het plannen waar we elkaar allemaal gaan zien!

Inmiddels zit ik in het vliegtuig waar met 'no smoking, no whining and no complaining' ja we hebben een hele bijzondere stewardess, later deed ze nog een southwest aerobics les en toen we landen zei ze; now get out! Haha

Georganiseerd als Mushu en ik allebei zijn (nee dat is niet sarcastisch) hebben we al een planning gemaakt die we nu in het vliegtuig nog een beetje kunnen aanvullen.

Ook al is het super jammer om weg te zijn uit Colorado en van kamp, we hebben zin in New York! We hebben al allemaal leuke dingen op de planning en woensdagavond komt ook Jude aan in NYC!

Ik zie jullie snel weer :)

Liefs,

Anne

Ps. Lieve berichtjes allemaal als antwoord op mijn blog! De naam van de familie was van de Kerkhove alleen hadden ze het allemaal aan elkaar geplakt als Amerikaanse achternaam.

Mijn baas, Obi, kan trouwens nog steeds niet mijn naam uitspreken dus het is maar altijd Holly!

Dat meisje wist wel wat voor kamp het was dus geen idee waarom ze voor dit thema heeft gekozen. Het me & my Guy kamp heeft inderdaad minder mensen nodig, niet omdat het klein is maar als de vaders er zijn hoeven wij niet op de kinderen te passen dus hoeven we alleen programma's voor ze te doen!

Reacties

Reacties

Marinde

Hej,

Heel leuk nu zo nog eventjes iets te lezen!
Zo te horen heb je het ontzettend naar je zin gehad en kijk je op een hele leuke tijd terug, super :D
Geniet nog even van New York met de meiden en dan zien wij jou snel weer!

Heel veel liefs,
Marinde

Jorieke

Wauw! Leuk laatste bericht uit the USA! Het klinkt inderdaad als een geweldig leuke ervaring die je nu aan het afsluiten bent in nyc! Geniet er nog maar even lekker van en dan zien we je snel weer, grote kleine zus!
Wat een ervaringen heb jij opgedaan ???? heel erg leuk!
Xx Jorieke

Nicole Marie

My Name is Nicole Marie, ik woon in de VS en het leven de moeite waard is comfortabel wonen voor mij en mijn familie nu en ik heb echt nog nooit goedheid getoond me dit veel gezien in mijn leven, want ik ben een worstelende moeder met twee kinderen en ik heb al gaan door een ernstig probleem als mijn man geconfronteerd met een vreselijk ongeluk afgelopen twee weken, en de artsen verklaarde dat hij nodig heeft om een ??delicate operatie ondergaan voor hem om te kunnen weer lopen en ik kon niet veroorloven de rekeningen voor zijn operatie toen ik ging naar de bank voor een lening en ze zet me neer waarin staat dat ik heb geen credit card, van daar liep ik naar mijn vader en hij was niet in staat om me te helpen, dan toen ik bladeren door yahoo Answers ik kwam in een godvrezende man (de heer Martinez Lexie), die voorziet in leningen tegen een betaalbare rente en ik heb gehoord over zo veel oplichting op het internet vooral Afrika, maar op dit mijn wanhopige situatie, ik had geen andere keus dan om het een poging te wijten aan het feit dat het bedrijf komt uit de Verenigde State van Amerika, en verrassend het was allemaal als een droom, kreeg ik een lening van $ 82,000.00 USD en ik betaalde voor mijn man operatie en ik dank God dat vandaag is hij in orde is en kan lopen, mijn familie is blij en ik zei bij mezelf dat ik zal schreeuwen om de wereld de wonderen deze grote en God vrezende Man heer Martinez Lexie deed voor mij en mijn familie; dus als iemand is in echte en ernstige nood aan een lening dan contact met deze God vrezend man via e-mail: (Lexieloancompany@yahoo.com) of via de website van de Vennootschap: http://lexieloans.bravesites.com OR tekst: 18168926958 thanks

soussa

Hallo meneer/mevrouw.
Wij zijn een vereniging van particuliere investeerders en kredietverleners
mensen; Wij stellen voor het volk
mensen die op zoek zijn voor een persoonlijk en dringend, gebruik de maximale periode van terugbetaling van een klaar is meestal 1 jaar tot 30 jaar. het jaarlijkse rentepercentage is 3%.
Het krediet wordt toegekend aan degenen die een maandelijks inkomen te verdienen.
Voor meer informatie over de lening aanbieding.
Gelieve te antwoorden ons direct op dit adres
E-mail: marcelosoussa08@gmail.com

jade

Hallo, ben je een zakenman of -vrouw,
Heb je geld nodig om een eigen bedrijf te starten?
Heeft u een lening nodig om uw schuld af te lossen of uw rekeningen te betalen of een goed bedrijf te starten?
Heeft u geld nodig om uw project te financieren?
  Het biedt gegarandeerde leendiensten van elk bedrag en naar elk deel van de wereld voor (mensen, bedrijven, makelaars en bedrijfsentiteiten) tegen onze uitstekende rentevoet van 2%. Voor meer informatie en verzoek om antwoorden te sturen naar het volgende e-mailadres: mrfrankloanfirm63@gmail.com
whatsapp +491639478840
Dank je

Faye Miller

Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinehelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik had aangevraagd van mijn eigen bankrekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

Susan Lee

Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for a money to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain loan for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get a loan at affordable interest rate of 3%, Do you need this cash/loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via Email: inforamzanloan@gmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!