annelotvanrooij.reismee.nl

Girl vs Zombie

Hoi allemaal,

Is al weer een tijdje geleden dat ik verteld heb over mijn leventje hier, Dus bij deze weer een update nu ik eventjes tijd tussendoor heb.
Zondag voelde ik me dus inderdaad niet zo goed en dat werd maar slechter toen ik erachter kwam dat ik in mn eentje alle kinderen in moest checken, een gezondheids check moest doen en ze moest entertainen, dat wil niet allemaal in je uppie. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en kreeg ik na een tijdje ook hulp van twee Counselors In Training.
Super grappig, er was een tweeling met een Nederlandse achternaam die ik kon uitspreken maar zij zelf niet, dus de vader vond het helemaal leuk toen ik het wel goed zei.
Na het inchecken hebben we regels gedaan en wat spelletjes, avondeten en daarna opening campfire. Na opening campfire ben ik direct vroeg naar bed gegaan omdat ik nog steeds me ziek voelde. Het was een super leuke week met weer de zelfde soort activiteiten als de boerderij, archery and outdoor skills. We hadden wat meer archery zodat we ook op onze eigen geschilderde zombie hoofden konden schieten en bij outdoor skills hebben we meerdere dagen gewerkt aan onze eigen tomahawks (een soort bijlen). Bij dance&drama hebben we zombie make-up gedaan en bij arts&crafts hebben we zombie poppetjes en een skelet pennen houder gemaakt. Verder hebben we weer in de tipi's geslapen, op vuur gekookt en hebben we deze week shirts ge-tye-dyed (soort van verfen met knopen enzo). Er was ook een super hero kamp deze week dus hebben we een Super Hero vs Zombie oorlog gehouden, heel leuk.
Het was een super leuke groep meisjes en ik had echt het idee dat ze naar me op keken dus dat was super. Met het team ging het wel goed, alleen was 1 van de meisjes ziek en werd daardoor boos op alles en iedereen, ook op de kinderen wat echt niet kan.
Aan het einde van de week had ik helemaal niet het idee dat de week al om was ook al was het de laatste week en was iedereen moe en ziek. Ik vond het echt jammer dat de meiden weer weg gingen..
Nog een leuk feitje: we hadden een meisje in ons Zombie kamp die bang was voor Zombies en daardoor gewoon echt begon te huilen bij dingen, super apart haha!
Vrijdagavond heb ik besloten om gewoon op kamp te blijven, lekker te douchen en vroeg naar bed te gaan. Zaterdag morgen gingen we weer vroeg op pad om naar een American Football practice te gaan van de Denver Broncos, het team van Colorado. Het was super druk met allemaal mannen en hele enthousiaste fans en dan had je ons, die geen idee had wat er aan de hand was op dat veld. Het was leuk om te zien en erg gezellig, Mud & Hobbes (mijn supervisors) hebben ons (de internationals) ermee naar toe genomen dus dat was erg leuk. Daarna nog geluncht samen met een mooi uitzicht en boodschappen gedaan waaronder de cadeautjes voor de forest friends voor aankomende week. Zaterdag avond hebben we de hele avond gespendeerd aan het schrijven van Warm Fuzzies, dat zijn lieve berichtjes die je aan elke werknemer moet schrijven, dat zijn er meer dan 50, dus dat duurde nogal lang. Zondag morgen gingen we weer vroeg weg om 2,5 uur te rijden naar een plek waar we gingen raften, dit was ons laatste uitje als staff. Het was super mooi door een kloof heen en was echt leuk om te doen. Ik wou eerst niet in een peddel boot maar uiteindelijk toch heel blij dat we dat hebben gedaan.
Daarna nog uiteten geweest met een grote groep en naar een rockshop met allemaal speciale soorten stenen. Was echt een hele mooie dag, wat ga ik de bergen hier missen!
Vandaag moesten we dan weer werken, de hele dag schoonmaken. Het was een lange en vermoeiende dag, maar op zich ook wel gezellig. Vanavond hebben we closing campfire, dus het laatste kampvuur van het jaar, daarnaast gaan we ook allemaal foto's bekijken.
Morgen nog een ander deel schoonmaken en dan aan het eind van de dag staffdiner, daar gaan we elkaar de laatste cadeautjes geven voor de Forest Friends, krijgen we onze Warm Fuzzies en een groepsfoto. Het thema was eigenlijk de jaren 20 maar netjes gekleed mag nu ook, dus ik leen weer een jurk van Obi, mijn baas.
Op dinsdagavond of woensdag gaan dan de meeste mensen van staff echt weg.. Voor ons hebben we woensdag en donderdag vrij en dan vrijdag tot zondag Me& My guy camp. Een 3 daags kamp voor meisjes met hun vader. Het zijn dus nu echt de laatste dagen op kamp met heel veel doei zeggen..
Ik weet dat de zomer nog niet over is maar ik zeg alvast, ik heb een fantastische zomer gehad en ga iedereen en deze plek echt super erg missen. Ik wil sowieso proberen een keer terug te komen!
Liefs,

Annelot

Reacties

Reacties

Marinde

Hej Anne,

Wat super leuk om weer iets te lezen!
Wat grappig van die achternaam, nu ben ik wel nieuwsgierig wat die naam was :)
Wij hebben op kamp ook een keer van die t-shirts met knopen gemaakt, maar dat was niet goed gelukt. Bij jullie wel?
En was dat bange kind op dit kamp gegaan om over de angst heen te komen of was het thema een verassing voor haar, want het lijkt me een beetje een bijzonder combi.

Heel erg leuk dat jullie zelf ook zo'n raft uitje maken en andere dingen, klinkt heel gezellig :)
Wat ga je deze week met je vrije dagen doen? En is dat laatste kamp kleiner waardoor er al zoveel vertrekken?

Ik hoop dat het gisteravond leuk was en je al leuke herinneringen hebt opgehaald met de foto's! Veel plezier vanavond met de cadeau'tjes en briefjes, ik hoop dat je leuke berichtjes krijgt :)

Liefs,
Marinde

Opa en Oma v. Rooij

Hoi Annelot Het was weer een leuk verhaal. Het is niet leuk dat niet erg fit voelt, zou dat van de drukte komen of over vermoeit. wij hopen dat je laatste kamp voor jou iets rustige verloopt. En van de kleine vakantie die er achter aan komt kunt genieten. Heel veel plezier nog en een goede terug reis naar Nederland xxOpa en Oma

Oma Joke.

Ik zit niet op een kamp maar wel in de bossen. We zijn in Driebergen in een gezellig hotel. Alleen vanmorgen wat regen maar voor de rest prachtig weer. Ik hoop dat je nog van de resterende dagen kunt genieten. Een goede reis terug en tot 15 augustus. Liefs xxx

Jorieke

Hoi Anne, klinkt leuk! Heel veel plezier nog daar en straks in new york! Xx

opa van rooy

Dag Annelot leuk weer iets van je te horen dat je je niet helemaal goed voelt te maken hebben dat nu al met je hoofd in nederland zit waar je heel gauw al weer naar toe gaat. Als jij thuis komt zijn opa en oma in tilburg want dan is danielle met vacantie Wij kunnen bijna niet wachten om je terug te zien en je in onze armen te sluiten

Papa

Anne,

Ik heb je laatste 3 reis verhalen achter elkaar gelezen. Wij zijn gisteravond terug gekomen uit Frankrijk. Wat een ervaringen en leuk om te lezen dat je de bergen zult gaan missen. Ik denk dat je veel spel ideeën hebt opgedaan die je misschien ook bij de scouting in Hengelo kunt gebruiken. Goede dagen in New York en daarna terug naar huis. Tot zaterdag op Schiphol.

Papa

mama

Wat een enthousiaste verhalen weer... ben heel benieuwd naar de foto's daarbij (die heb je toch wel hoop ik!!want op de website die Marinde noemde staan voornamelijk de kinderen hoorden we)
Ik had dezelfde vragen als Marinde.
Inmiddels heb je ook allerlei lieve complimentjes uitgewisseld en moeilijke afscheidsmomenten gehad. Maar ook héééél veel mooie herinneringen....
Blijf hartstikke trots op jouw !!!
Hele goede reis naar NY. Veel plezier, maak er wat overgetelijks van én pas goed op jullie zelf XXX XXX mama

Nicole Marie

My Name is Nicole Marie, ik woon in de VS en het leven de moeite waard is comfortabel wonen voor mij en mijn familie nu en ik heb echt nog nooit goedheid getoond me dit veel gezien in mijn leven, want ik ben een worstelende moeder met twee kinderen en ik heb al gaan door een ernstig probleem als mijn man geconfronteerd met een vreselijk ongeluk afgelopen twee weken, en de artsen verklaarde dat hij nodig heeft om een ??delicate operatie ondergaan voor hem om te kunnen weer lopen en ik kon niet veroorloven de rekeningen voor zijn operatie toen ik ging naar de bank voor een lening en ze zet me neer waarin staat dat ik heb geen credit card, van daar liep ik naar mijn vader en hij was niet in staat om me te helpen, dan toen ik bladeren door yahoo Answers ik kwam in een godvrezende man (de heer Martinez Lexie), die voorziet in leningen tegen een betaalbare rente en ik heb gehoord over zo veel oplichting op het internet vooral Afrika, maar op dit mijn wanhopige situatie, ik had geen andere keus dan om het een poging te wijten aan het feit dat het bedrijf komt uit de Verenigde State van Amerika, en verrassend het was allemaal als een droom, kreeg ik een lening van $ 82,000.00 USD en ik betaalde voor mijn man operatie en ik dank God dat vandaag is hij in orde is en kan lopen, mijn familie is blij en ik zei bij mezelf dat ik zal schreeuwen om de wereld de wonderen deze grote en God vrezende Man heer Martinez Lexie deed voor mij en mijn familie; dus als iemand is in echte en ernstige nood aan een lening dan contact met deze God vrezend man via e-mail: (Lexieloancompany@yahoo.com) of via de website van de Vennootschap: http://lexieloans.bravesites.com OR tekst: 18168926958 thanks

carlos

Ik ben een individu, en ik tot uw beschikking voor betalingsverkeer Bank-to-Bank 1000 aan 1500000 euro met een goed percentage van 2%. Contacteer mij voor uw dringende kredietaanvragen: Carlosfinance67@gmail.com

Dylan

Goede dag:
Heeft u een dringende lening? Ik wil dat je weet dat mijn bedrijf geven lening in een bedrag van geld en in elk type van de valuta die u nodig zou kunnen hebben als lening tegen 2% rente als je in nood van de lening ik wil dat je contact met ons op (dylancredit@gmail.com) met de informatie hieronder.

Uw naam:
Jouw land:
Staat:
Adres:
Leningen Nodig:
Duur:
Geslacht:
Telefoonnummer:
Bezetting:

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!