annelotvanrooij.reismee.nl

TryTom and TryWizard!

Hoihoi!
Zoals ik in mijn vorige blog al had gezegd had ik een TryTom kamp, de kinderen waren nog helemaal niet gewend aan kamp en omdat je ze maar voor 3 dagen hebt kan je ook niet heel veel 'veranderen' aan hoe ze doen. Het waren wel leuke dagen en ook al was het voor ons wat moeilijker om de kinderen in toon te houden, de meisjes hebben in ieder geval een leuke tijd gehad.
Dinsdag gingen de kinderen alweer weg dus bestond de dag vooral weer uit schoonmaken/opruimen en doei zeggen. Dinsdagavond moest er hard gewerkt worden, alles moest voorbereid worden voor TryWizard, het Harry Potter kamp. Ik heb zelf geholpen met een boog van bomen maken voor de ingang van de dining hall. Verder heb ik geholpen met de wc versieren, de dining hall van binnen versieren met kaarsen, vliegende kaarsen, bomen en nog veel meer. Het zag er allemaal echt super tof uit. Uiteindelijk waren we rond een uur of elf klaar met alles dus konden we toen naar bed. Om woensdag weer om 8 uur aan het ontbijt te zitten en daarna van alles door te nemen over het kamp. Ook hebben we een opfris cursus gehad voor eerste hulp.
Om 14uur kwamen de kinderen dan weer, ik zat deze week trouwens in Blue Feather 1 van de seasonals waar je twee grote cabins hebt met stapelbedden. Super leuk hoe iedereen van de staff maar ook veel kinderen verkleed waren in Harry Potter kleding. Woensdag begon de dag net als normaal met namenspelletjes en wat regels. Woensdagavond hadden we direct al een super gaaf programma, aangezien ik zelf niet zoveel van Harry Potter af weet was het nog wel een beetje lastig te volgen, maar we moesten alle onderdelen van Voldemort vinden om die te doden. Bij elke plek moesten de kinderen iets doen om dat onderdeel van Voldemort te doden en dan kregen ze een tip waar het volgende onderdeel was en dat moesten ze dan zelf uit vinden. De kinderen waren helemaal door het dolle heen en waren niet te houden, ik voelde me best wel ziek dus het schoot allemaal niet zo op. Uiteindelijk heb ik niet het hele programma mee kunnen doen maar ben ik eerder naar bed gegaan.
Alle programma's deze drie dagen waren met een Harry Potter thema, de boerderij was care of magical creatures, archery was 'defense against the dark arts' etc.
's Avonds hadden we een bal, waarbij ik een prinsessenjurk aan had, super cool. Vrijdag hebben we weer oprgeruimd en schoon gemaakt en quidditch gespeeld. 's Middags hebben we Hogsmead gehad, de kinderen kregen geld en konden naar allemaal verschillende winkels gaan om dingen te kopen en te doen. Ze waren allemaal heel enthousiast dus dat was leuk. Ik was bij de waarzeggerstent dus moest allemaal onzin verkopen uit een glazenbol, ben ik niet zo heel goed in dus was nogal een uitdaging!
Tijdens Harry Potter hadden we wel wat leukere kinderen, maar ook veel van deze kinderen wisten niet zo goed hoe kamp werkt.
Vrijdagavond wouden we weer uit eten gaan maar iedereen was al van kamp af dus we hadden geen lift. Uiteindelijk wouden de 'bazen' ook nog wel ergens eten dus zijn we met hun mee gegaan naar Texas Roadhouse, precies hetzelfde concept als Texas Ribhouse bij ons, je mocht ook nootjes op de grond gooien haha.
Was ver rijden maar wel gezellig en lekker gegeten. Zaterdag hebben we lekker rustig aan gedaan, lang uitgeslapen, lekker gedoucht en was gedraaid. Zaterdagmiddag zijn we richting Denver gegaan voor de Baseball wedstrijd. Het was een hele belevenis maar best wel een saaie wedstrijd, er gebeurt niet zoveel en je wacht zo lang dat je al niet meer op let. Maar waren leuke winkeltjes bij en het was gezellig.
Nu is het weer zondag dus zo begint het nieuwe kamp weer, de laatste volle week. Ik zit in Timberline, super ver weg van alles in tenten dus dat is wel balen. Ik zit in een Girl vs. Zombie kamp met 11-14 jarigen.
Voel me nu nogal ziek dus hoop dat dat beter wordt en ik dan van het laatste week kamp kan genieten.
Volgende week hebben we een paar dagen schoonmaken en daarna een Me&my guy kamp, de vaders komen dan met hun dochters dus hoeven we niet super veel te doen en is maar 3 dagen. En dan richting NYC!!

Liefs,

Annelot

Maikel en Jorieke

Leuk om te lezen.
Heel veel plezier in de laatste kamp weken! Maak er wat gezelligs van samen.

And enjoy the big Apple ????
Xx

Berthil

Ik hoop dat je je snel beter voelt, zodat je goed van NY kunt genieten!!

Oma Joke,

Maak er nog wat leuks van de laatste keer. Wat is de tijd dan toch snel gegaan. Nog veel plezier en tot gauw. Xx

Danielle

Beterschap hoor en veel plezier je laatste week.

Opa en Oma v. Rooij

Hoi Annelot.Het is een hele drukte zal het dat zijn dat je niet zo fit bent? Wij hopen dat de laatste dagen het ook naar de zin hebt,en ook geniet van de vrije dagen .xxOpa en Oma

Minouq

Klinkt echt leuk zo'n Harry Potter kamp! Had ik vast ook wel leuk gevonden ;p
Heel veel plezier nog dit laatste kamp, hopelijk voel je je niet al te slecht!
xxx

Nicole Marie

My Name is Nicole Marie, ik woon in de VS en het leven de moeite waard is comfortabel wonen voor mij en mijn familie nu en ik heb echt nog nooit goedheid getoond me dit veel gezien in mijn leven, want ik ben een worstelende moeder met twee kinderen en ik heb al gaan door een ernstig probleem als mijn man geconfronteerd met een vreselijk ongeluk afgelopen twee weken, en de artsen verklaarde dat hij nodig heeft om een ??delicate operatie ondergaan voor hem om te kunnen weer lopen en ik kon niet veroorloven de rekeningen voor zijn operatie toen ik ging naar de bank voor een lening en ze zet me neer waarin staat dat ik heb geen credit card, van daar liep ik naar mijn vader en hij was niet in staat om me te helpen, dan toen ik bladeren door yahoo Answers ik kwam in een godvrezende man (de heer Martinez Lexie), die voorziet in leningen tegen een betaalbare rente en ik heb gehoord over zo veel oplichting op het internet vooral Afrika, maar op dit mijn wanhopige situatie, ik had geen andere keus dan om het een poging te wijten aan het feit dat het bedrijf komt uit de Verenigde State van Amerika, en verrassend het was allemaal als een droom, kreeg ik een lening van $ 82,000.00 USD en ik betaalde voor mijn man operatie en ik dank God dat vandaag is hij in orde is en kan lopen, mijn familie is blij en ik zei bij mezelf dat ik zal schreeuwen om de wereld de wonderen deze grote en God vrezende Man heer Martinez Lexie deed voor mij en mijn familie; dus als iemand is in echte en ernstige nood aan een lening dan contact met deze God vrezend man via e-mail: (Lexieloancompany@yahoo.com) of via de website van de Vennootschap: http://lexieloans.bravesites.com OR tekst: 18168926958 thanks

derek

Dit is Derek Loan Lending Company. We geven leningen aan bedrijven en particulieren. ben je al op zoek naar een lening aan het opstarten van een nieuw bedrijf? heb je nodig om een lening te helderen schulden? wenden vandaag in onze betaalbare rente van 3%. U kunt een lening binnen 3-4 werkdagen als je voldoen aan de eisen van ons bedrijf. Nu toepassen. Opmerking: infoderek22@gmail.com: Alle post moeten worden gericht aan

carlos

Ik ben een individu, en ik tot uw beschikking voor betalingsverkeer Bank-to-Bank 1000 aan 1500000 euro met een goed percentage van 2%. Contacteer mij voor uw dringende kredietaanvragen: Carlosfinance67@gmail.com

Hope elinal

Ben je een zakenman of -vrouw? ik ben de CEO van het leningbedrijf Hope Elinal en ik wil dat jullie allemaal weten dat we getraind zijn om alleen leningen te lenen aan mensen die een lening nodig hebben om hun kerstavond op een betere manier dan ooit tevoren te vieren en ook degenen die in behoefte aan financiële ondersteuning wat dan ook, dus als

Hope elinal

Wij bieden leningen aan met 3%, bieden leningen voor schuldenconsolidatie, zakelijke leningen, onderhandse leningen, autoleningen, hotelleningen, studieleningen, persoonlijke leningen Home Refinancing Loans, voor meer informatie E-mail: (kplender@outlook.com)

MR KATHY HALL

Let op:
Bent u op zoek naar een reële financiële lening bedrijf om u een lening tussen 5.000 euro en 5.000.000 euro (voor een bedrijf of bedrijf lening, persoonlijke lening, woningkredieten, auto lening, schuld consolidatie leningen, venture capital, gezondheidszorg lening, enz.)
Of bent u bij een bank of een financiële instelling geweest?
Solliciteer en ontvang binnen 3 dagen.
METHODIST LIMELIGHT COÖPERATIEVE lening bedrijf, we zijn op "internationaal erkende Loan Lender" dat REAL financiële leningen aan particulieren en bedrijven in een lage rente van 2% te geven met uw geldige identiteitskaart of uw land internationaal paspoort voor verificatie.
Onze lening Aflossing begint één (One) jaar nadat u de lening hebt ontvangen en terugbetaling duur varieert van 3 tot 35 jaar duren.

Voor een snelle reactie en verwerken van uw verzoek LOEN 2 werkdagen
Eorope Neem contact met ons op via deze e-mail: I methodistcooperativeloan@gmail.co

Neem contact met ons op:

Volledige naam: ____________________________
Plaats / postcode: __________________________
Land: _______________________________
Beroep: ____________________________
Mobiele telefoon: __________________________

Stuur uw verzoek onmiddellijk naar: methodistcooperativeloan@gmail.com

Bedankt.
Mevrouw KATHY HALL
Director.
LIMELIGHT METHODIST CO-OPERATIVE Loan Company
E-mail: Mijn methodistcooperativeloan@gmail.co

Pendlis

GETUIGENIS OVER DE WIJZE VAN EEN LENING

Beëindig nu uw financiële zorgen: ik kan glimlachen naar die godvrezende man, die € 95.000 had verdiend en twee van

mijn collega's hebben ook zonder enige moeite leningen van deze man ontvangen. Ik raad u aan om niet de verkeerde

persoon te kiezen, u zult zeker een contante lening aanvragen voor uw project en voor elkaar. Ik heb dit bericht

geschreven, omdat meneer Pendelis Wealth ervoor zorgde dat ik me gezegend voelde met hun leningen.
  Via een vriend heb ik deze eerlijke en gulle God ontmoet, die man vreesde die me hielp dit fonds te krijgen om de

lening van je leven te betalen, je hebt financiële hulp nodig, je zit vast, hebt geen toegang tot bankkrediet, of

niet in gunst van de bank om uw bouw te financieren, vastgoedontwikkeling, de ontwikkeling van uw bedrijf uw eigen

bedrijf, u moet hebben gezien en geld verdienen, slecht krediet of geld nodig hebben om rekeningen of schulden te

betalen.
Daarom raden we u aan om daar naartoe te gaan, neem contact op en neem contact met u op voor de diensten die u erom

vraagt. Contactadres: pwloancompany484@gmail.com

kelvin smith

Bent u al lange tijd blut en vraagt u zich nog steeds af hoe u uw bedrijf kunt financieren of schulden kunt betalen? Daarom maken we het voor alle klanten gemakkelijk om snel een lening te krijgen tegen een rente van 2%. We zijn door de overheid goedgekeurd en we verstrekken leningen van heinde en verre, wij zijn de eersten die een lening aanvragen. We verstrekken leningen aan particulieren, bedrijven, bedrijfsorganisaties en bedrijven. We zijn snel, dynamisch en betrouwbaar. Geïnteresseerde aanvragers kunnen gerust contact met ons opnemen via e-mail: kelvinsmithfunds@yahoo.com

Sébastien Lemaire

Avez-vous besoin d'un pret et ne savez pas comment faire ou vous avez été trompé par des menteur? C'est le moment pour vous de retrouver le sourire.
Notre institution financière vous aide sans le moindre problème.
Vous pouvez obtenir votre prêt auprès de nous
Pour tous vos prêts.
Nous offrons des prêts aux particuliers et aux organisations commerciales à un taux d'intérêt de 3%.
Nous proposons des prêts jusqu'à 2 000 000 000 EUR.

Pour plus d'informations, contactez nous.

Courriel: sebastien12lemaire@gmail.com

WhatsApp: +33 7 51 820120

Sébastien Lemaire

Heeft u een lening nodig en weet u niet hoe u dit moet doen of bent u misleid door leugenaars? Het is tijd dat je weer glimlacht.
Onze financiële instelling helpt u probleemloos.
U kunt uw lening bij ons krijgen
Voor al uw leningen.
Wij bieden leningen aan particulieren en bedrijven tegen een rente van 3%.
Wij bieden leningen aan tot EUR 2.000.000.000.

Neem voor meer informatie contact met ons op.

E-mail: sebastien12lemaire@gmail.com

WhatsApp: +33 7 51 820120

Jolanda

Geachte heer of mevrouw, U heeft financiële zorgen, hebt snelle hulp nodig of weet gewoon niet wat u moet doen. Dus je hebt helemaal gelijk met mij. Ik bied leningen tot 600.000 euro aan tegen een vast tarief van 3% per jaar. Ik garandeer je een snelle en serieuze behandeling binnen 72 uur. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mijn adres:

Jolanda

Geachte heer of mevrouw, u heeft financiële zorgen, hebt snelle hulp nodig of weet gewoon niet wat u moet doen. Dus je hebt helemaal gelijk met mij. Ik bied leningen aan tot 600.000 euro tegen een vast tarief van 3% per jaar. Ik garandeer je een snelle en serieuze behandeling binnen 72 uur. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mijn adres:

Snelle en probleemloze leningaanbieding.
Mevrouw, meneer, u heeft financiële problemen, hebt snelle hulp nodig of weet niet wat u moet doen. Dus je hebt helemaal gelijk met mij. Ik bied leningen aan tot 800.000 euro tegen een vast tarief van 3% per jaar. Ik garandeer je een snelle en serieuze behandeling binnen 72 uur. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mijn adres: E-mail:

Snelle en betrouwbare aanbiedingen voor gratis leningen.
Geachte heer of mevrouw, U heeft financiële zorgen, hebt snelle hulp nodig of weet gewoon niet wat u moet doen. Dus je hebt helemaal gelijk met mij. Ik bied leningen aan tot 800.000 euro tegen een vast tarief van 3% per jaar. Ik garandeer je een snelle en serieuze behandeling binnen 72 uur. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mijn adres:

Jolanda

Heb je een lening nodig en weet je niet hoe of ben je bedrogen door leugenaars? Het is tijd dat je weer lacht. Onze financiële instelling helpt u probleemloos. Voor al uw leningen kunt u bij ons terecht. Wij bieden leningen aan aan particulieren en commerciële organisaties tegen een rentepercentage van 3%. We bieden leningen aan tot 2.500.000.000 EUR. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via:

Jolanda

Avez-vous besoin d'un prêt et vous ne savez pas comment ou avez-vous été trompé par des menteurs? Il est temps pour vous de sourire à nouveau. Notre institution financière vous aidera sans aucun problème. Vous pouvez nous contacter pour tous vos prêts. Nous proposons des prêts aux particuliers et aux organisations commerciales à un taux d'intérêt de 3%. Nous proposons des prêts jusqu'à 2.500.000.000 EUR. Pour plus d'informations, veuillez nous contacter via: Email: jolandaingrid64@gmail.com WhatsApp: +33 7 55 79 86 59 Nous vous contacterons directement.

Jolanda

Heeft u een lening nodig en weet u niet hoe of bent u bedrogen door leugenaars? Het is tijd dat je weer lacht. Onze financiële instelling zal u probleemloos voorbereiden. Voor al uw leningen kunt u bij ons terecht. Wij bieden leningen aan aan particulieren en commerciële organisaties tegen een rentepercentage van 3%. We bieden leningen aan tot 2.500.000.000 EUR. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via: E-mail: jolandaingrid64@gmail.com WhatsApp: +33 7 55 79 86 59 Wij nemen direct contact met u op.

james

Benötigen Sie ein schnelles langfristiges oder kurzfristiges Darlehen mit einem relativ niedrigen Zinssatz von nur 3%? Wir bieten Geschäftsdarlehen, Privatdarlehen, Wohnungsbaudarlehen, Autokredite, Studentendarlehen, Schuldenkonsolidierungsdarlehen usw. an. unabhängig von Ihrer Kredit-Score. Wir bieten unseren Finanzkunden auf der ganzen Welt garantiert Finanzdienstleistungen an. Mit unseren flexiblen Kreditpaketen können Kredite innerhalb kürzester Zeit bearbeitet und an den Kreditnehmer übertragen werden. Wir empfehlen Ihnen, uns zu kontaktieren und mehr über den von uns angebotenen Darlehensservice zu erfahren. Wenn Sie Fragen haben oder weitere Informationen zu unserem Unternehmen wünschen, wenden Sie sich bitte an uns: accessloan122@gmail.com Whats-App-Kontaktnummer +393510651312

DARLEHEN ANTRAGSFORMULAR

accessloan122@gmail.com
WhatsApp-Nummer: +393510651312
Greifen Sie auf das FINANCING LOAN COMPANY zu

james

U bent ondernemer, industrieel, handelaar of ieder ander persoon met financiële problemen. U wilt uw bedrijf uitbreiden, u wilt een bedrijf starten, u moet schulden aflossen en u heeft geen probleem. U heeft nu de enige persoon die u kan helpen. het is deze dame, mevrouw Garric. Neem contact met haar op via haar e-mailadres: loanoffers842@gmail.com of whatsapp +393510651312, en u zult volledig tevreden zijn.

Amanda Douthitt

Ik wil Lord Bubuza erkennen voor het helpen van mij, hij heeft mijn vreemdgaande vriend laten stoppen met vals spelen met zijn spreuk. Mijn vriend bedroog en respectloos, onze relatie was stressvol en we gingen 3 keer uit elkaar voordat ik via WhatsApp contact opnam met heer Bubuza voor hulp: +1 505 569 0396. Ik vertelde hem mijn relatieproblemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering en vertelde mij wat ik moest doen. Het was heel verrassend en schokkend, want 15 uur nadat ik had gedaan wat heer Bubuza had opgedragen, kwam mijn vriend terug en smeekte me op zijn knieën om hem te vergeven en hem terug te accepteren. Mijn vriend bedriegt me niet meer en respecteert me niet meer. Ik leg deze getuigenis af omdat ik mezelf een gelofte heb gedaan dat als heer Bubuza me helpt, ik over hem zal getuigen voor de wereld. Hij is een god op aarde, hij kan jou ook helpen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

mevrouw Patricia Kingsman

Mijn naam is mevrouw Patricia Kingsman, we zijn een nieuwe legitieme kredietverstrekker van 2022 en we helpen graag elke instantie die financiële hulp nodig heeft, we bieden vanaf € 500.000,00 en € 5.000.000,00 en we verstrekken ook leningen in euro daarboven, dus als je hulp nodig hebt stuur ons alstublieft een e-mail op:patriciakingsman.loans2016@gmail.com zodat uw leningtransactie kan plaatsvinden nu u binnen 8 uur bij uw lening bent. Het is een snelle overdracht en is veilig zonder enige vertraging. Dus e-mail:patriciakingsman.loans2016@gmail.com bij interesse

E-mail:patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Daniëlle Meike lieke

Hallo allemaal, mijn naam is Daniëlle Meike lieke ben uit Netherland ik heb net mijn lening ontvangen van mevrouw Patricia Kingsman lening bedrijf ze zijn een nieuwe legitieme lening bedrijf van 2022 en het is niet lang geleden dat ik mijn lening van hen ontving ik kreeg mijn lening van hen vandaag en nu ik dit bericht post, ben ik erg blij dat dit bedrijf echt geweldig is, dus iedereen die een lening nodig heeft, contact op te nemen met dit bedrijf, ze zijn echt geweldig daar mail is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Thomas Thijs Liam

Hallo allemaal, mijn naam is Thomas Thijs Liam en ik kom uit Nederland. Ik ben op internet geweest en ik heb mensen horen zeggen dat ze eerder zijn opgelicht en ik heb dringend een lening nodig, dus ik durfde geen lening aan te vragen. mensen getuigen over mevrouw Lloyds lening bedrijf dat ze daar een lening van haar hebben gekregen, ik heb nog nooit een lening aangevraagd en ik was zo bang dat ik opgelicht zou worden maar ik geloofde wat de mensen zeiden en solliciteerde van dat lening bedrijf en alles was in orde en ze vertelden me om de transfersom te sturen die gebruikt zal worden om mijn lening over te dragen toen ze me vertelden dat ik zo bang was dat het een oplichterij was dus ik ging zitten en ik dacht erover na en ik kreeg ze terug en vertelde ze dat ik Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, maar mevrouw Patricia Kingsman zei dat ik hen moet vertrouwen dat ze me gaan helpen, dus ik deed en stuurde de kosten die ze zeiden dat ik zou moeten sturen voor de overdracht van mijn lening. Vandaag kreeg ik een waarschuwing van mijn rug dat er geld is op mijn reis unt. Vandaag ben ik erg blij dat ik nog nooit ben opgelicht en heb ik mijn lening eenmaal ontvangen, dus nu ben ik blij en zullen ik en mijn familie ook gelukkig zijn, dus iedereen die een lening nodig heeft, moet van dit bedrijf solliciteren zonder te worden opgelicht omdat ze echt en groot en ik bid dat God haar moet blijven gebruiken om mensen van hun leningen te helpen. haar e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

Opnieuw blijf ik Thomas Thijs Liam

Fabienne Fem Anouk

Mijn naam is Fabienne Fem Anouk Ik kom uit Nederland Ik heb gehoord van dit bedrijf dat zij leningen verstrekken en ik ging een lening aanvragen van hen Ik heb mensen horen zeggen over oplichting maar ik ben nog nooit opgelicht voordat dit bedrijf me hielp met mijn lening dus iedereen die een lening nodig heeft, moet van hen van toepassing zijn. Leningen zijn snel en veilig hun e-mail adres patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Daniël Djonno

Dag iedereen

Mijn naam is Daniël Djonno ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Amsterdam. Ik ben op zoek naar een lening online en alles wat ik krijg is oplichters, maar ik vond dit lening bedrijf genaamd Patricia Kingsman lening bedrijf en ik heb mensen online getuigt over er goede daden dus ik besloot om te proberen als ik weer gelukkig zal zijn dus ik heeft een lening aangevraagd van 350.000,00 euro en de leningverstrekker, mevrouw Patricia Kingsman, verzekerde mij dat binnen 12 uur mijn lening op mijn bankrekening zal staan. Vandaag zag ik dat mijn bank mij bericht schreef dat er een bedrag van 350.000,00 euro is in mijn account en ik dank Patricia Kingsman omdat ze echt is, dus als je een online lening nodig hebt, wees alsjeblieft niet opgelicht zoals ik van dit bedrijf solliciteer omdat zij het enige echte bedrijf is dat online leningen verstrekt. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Manon Jeanne Clémence

Mijn naam is Manon Jeanne Clémence en ik kom uit Antwerpen in België Ik heb zojuist mijn lening ontvangen van het leningbedrijf van Patricia Kingsman en ik heb gehoord over dit bedrijf en ik dacht dat het een nepbedrijf was, maar nu ben ik zo blij dat dit bedrijf me hielp en 100% dit bedrijf is echt dus iedereen die een lening nodig heeft dit is het juiste bedrijf om te solliciteren vanaf nu heb ik een lening aangevraagd voor mijn bedrijf van 250.000,00 Euro en dit bedrijf hielp me zonder vertraging ik ben zo blij dat ik dit bedrijf getuig omdat Ik zag dat andere mensen het doen en ik ben blij dat ik een van de mensen ben die een getuigenis geeft over hoe dit bedrijf me heeft geholpen, zodat iedereen als je een echte lening nodig hebt, je helper hier is. hun contactinformatie is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Anne Lotte Benthe

Mijn naam is Anne Lotte Benthe Ik kom uit Antwerp, België. Ik wil mijn kleine tijd gebruiken om naar het internet te schrijven voor mensen die een echte lening nodig hebben. Als je een lening nodig hebt zonder bedrogen te worden, is Patricia Kingsman het juiste bedrijf om toe te passen. Ik ben lerares wiskunde en Engels en ik werd bedrogen 2 keer door een nepbedrijf dat zich schrap zet om geldverstrekkers te worden, maar ik maak me geen zorgen meer omdat Patricia Kingsman me al heeft geholpen, dus als je een dringende lening nodig hebt om iets te doen, zal dit bedrijf je een glimlach toebrengen. Ik heb ook de meeste mijn vrienden bij dit bedrijf en slechts 2 van mijn vrienden vertelden me dat ze hun leningen al hadden ontvangen, dat een van mijn vrienden een lening van 15.000,00 euro ontving en de andere van mijn vriend de som van 5.000,00 euro ontving, dus iedereen die een online lening nodig heeft, is van toepassing van dit bedrijf en je zult er geen twijfel over hebben, want dit bedrijf is echt behulpzaam en God zal ze blijven gebruiken om mensen te helpen die een lening nodig hebben. Als u een online lening van dit bedrijf nodig hebt en contact met hen opneemt via dit betekent e-mailadres patriciakingsman.loans2016@gmail.com en ook kunt u contact met hen opnemen via WhatsApp +39 (351)276-8209. Met vriendelijke groet naar iedereen die mijn berichten leest.

Sara Gielen Marie

Hi everyone. My name is Sara Gielen Marie i am from Netherland i saw people testified about this company called Patricia Kingsman loan company and it is a good thing i was also a victim of scam 3 times until i found this company called Patricia Kingsman loan company God bear me witness this company is real and legit i am a single mother of 3 kids and i work in 2 places to earn more money for me and my kids this company helped me after in explained to them the company told me not to worry that i was going to receive my loan safely i was afraid cause i was cheated before i thought the same thing was also going to happen to me but i said to my self God knows best. The company told me it was 8 hours to receive loan and i thought about it 8 hours to quick i said okay the loan amount i was looking for was 350,000.00 Euro and after i did all the company asked me to do and i sent my required information i received my loan in 8 hours time as stated. When i received my loan i said to my self God is the one who made me found this company and i have already introduced this company to 1 of my friend who also needs help so anyone here or anywhere you see this post if you need a real loan this is the only company that can help without any doubt of fail i am happy everyday because of this company and God i pray God make Mrs Patricia Kingsman last in this world so she can continue to help people in need. I contacted this company via mail which is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Thanks to anyone who reads my message and post.

Anneke Adolphe Merckx

Goede dag iedereen op deze site

Mijn naam is Anneke Adolphe Merckx ik kom uit België en ik vertrek in de stad Brussel ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om een ​​paar weken geleden op internet te schrijven over mevrouw Patricia Kingsman ik had een lening nodig en ik werd voor ongeveer 2.000 euro bedrogen door valse geldschieters dus op een dag besloot ik opnieuw naar een lening te zoeken omdat de lening erg belangrijk was voor mijn bedrijf, toen vond ik mevrouw Patricia Kingsman en ik zag zoveel mensen getuigen over haar bedrijf en ik wist niet zeker of haar lening legitiem was, maar ik besloot om te geven het was een poging en ik vroeg een leenbedrag van 87.000,00 euro aan ze vertelde me alles wat ik moest doen inclusief een vergoeding die ik moest storten in eerste instantie ik dacht dat het oplichterij was maar ik probeerde het omdat ik zag dat mensen ook over haar getuigden goede daden dat ze erg aardig en behulpzaam is, dus toen ik het geld voor mijn lening stortte, verzekerde ze me dat ik mijn lening in minder dan 8 uur of uiterlijk 8 uur op mijn bankrekening zal ontvangen, ik zei oké en ik wachtte gisteren ik kreeg een bericht van mijn bank dat ik heb een bedrag van 87.000,00 euro op mijn bankrekening bijgeschreven, dus ik nam contact met haar op en vertelde haar erover en ze was blij dat ik mijn lening heb ontvangen. En ik beloof mezelf dat iedereen die me heeft geholpen, ik haar naam overal op internet zal delen met haar geweldige hulp. Dus iedereen in België of over de hele wereld als je een legitieme lening nodig hebt, neem dan contact op met mevrouw Patricia Kingsman, want ze is legitiem en ik weet nu zelfs of er nepmensen zijn die smeken om geldschieter mevrouw Patricia Kingsman te lenen. Iedereen die een snelle lening nodig heeft, neemt contact met haar op via WhatsApp of per post, maar ik heb via WhatsApp contact met haar opgenomen omdat het sneller gaat. Whatsapp-nummer is +39 (351)276-8209 en het e-mailadres van het bedrijf is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Bedankt en groeten aan iedereen die mijn bericht heeft gelezen.