annelotvanrooij.reismee.nl

TryTom and TryWizard!

Hoihoi!
Zoals ik in mijn vorige blog al had gezegd had ik een TryTom kamp, de kinderen waren nog helemaal niet gewend aan kamp en omdat je ze maar voor 3 dagen hebt kan je ook niet heel veel 'veranderen'  aan hoe ze doen. Het waren wel leuke dagen en ook al was het voor ons wat moeilijker om de kinderen in toon te houden, de meisjes hebben in ieder geval een leuke tijd gehad.
Dinsdag gingen de kinderen alweer weg dus bestond de dag vooral weer uit schoonmaken/opruimen en doei zeggen. Dinsdagavond moest er hard gewerkt worden, alles moest voorbereid worden voor TryWizard, het Harry Potter kamp. Ik heb zelf geholpen met een boog van bomen maken voor de ingang van de dining hall. Verder heb ik geholpen met de wc versieren, de dining hall van binnen versieren met kaarsen, vliegende kaarsen, bomen en nog veel meer. Het zag er allemaal echt super tof uit. Uiteindelijk waren we rond een uur of elf klaar met alles dus konden we toen naar bed. Om woensdag weer om 8 uur aan het ontbijt te zitten en daarna van alles door te nemen over het kamp. Ook hebben we een opfris cursus gehad voor eerste hulp.
Om 14uur kwamen de kinderen dan weer, ik zat deze week trouwens in Blue Feather 1 van de seasonals waar je twee grote cabins hebt met stapelbedden. Super leuk hoe iedereen van de staff maar ook veel kinderen verkleed waren in Harry Potter kleding. Woensdag begon de dag net als normaal met namenspelletjes en wat regels. Woensdagavond hadden we direct al een super gaaf programma, aangezien ik zelf niet zoveel van Harry Potter af weet was het nog wel een beetje lastig te volgen, maar we moesten alle onderdelen van Voldemort vinden om die te doden. Bij elke plek moesten de kinderen iets doen om dat onderdeel van Voldemort te doden en dan kregen ze een tip waar het volgende onderdeel was en dat moesten ze dan zelf uit vinden. De kinderen waren helemaal door het dolle heen en waren niet te houden, ik voelde me best wel ziek dus het schoot allemaal niet zo op. Uiteindelijk heb ik niet het hele programma mee kunnen doen maar ben ik eerder naar bed gegaan.
Alle programma's deze drie dagen waren met een Harry Potter thema, de boerderij was care of magical creatures, archery was 'defense against the dark arts'  etc.
's Avonds hadden we een bal, waarbij ik een prinsessenjurk aan had, super cool. Vrijdag hebben we weer oprgeruimd en schoon gemaakt en quidditch gespeeld. 's Middags hebben we Hogsmead gehad, de kinderen kregen geld en konden naar allemaal verschillende winkels gaan om dingen te kopen en te doen. Ze waren allemaal heel enthousiast dus dat was leuk. Ik was bij de waarzeggerstent dus moest allemaal onzin verkopen uit een glazenbol, ben ik niet zo heel goed in dus was nogal een uitdaging!
Tijdens Harry Potter hadden we wel wat leukere kinderen, maar ook veel van deze kinderen wisten niet zo goed hoe kamp werkt.
Vrijdagavond wouden we weer uit eten gaan maar iedereen was al van kamp af dus we hadden geen lift. Uiteindelijk wouden de 'bazen'  ook nog wel ergens eten dus zijn we met hun mee gegaan naar Texas Roadhouse, precies hetzelfde concept als Texas Ribhouse bij ons, je mocht ook nootjes op de grond gooien haha.
Was ver rijden maar wel gezellig en lekker gegeten. Zaterdag hebben we lekker rustig aan gedaan, lang uitgeslapen, lekker gedoucht en was gedraaid. Zaterdagmiddag zijn we richting Denver gegaan voor de Baseball wedstrijd. Het was een hele belevenis maar best wel een saaie wedstrijd, er gebeurt niet zoveel en je wacht zo lang dat je al niet meer op let.  Maar waren leuke winkeltjes bij en het was gezellig.
Nu is het weer zondag dus zo begint het nieuwe kamp weer, de laatste volle week. Ik zit in Timberline, super ver weg van alles in tenten dus dat is wel balen. Ik zit in een Girl vs. Zombie kamp met 11-14 jarigen.
Voel me nu nogal ziek dus hoop dat dat beter wordt en ik dan van het laatste week kamp kan genieten.
Volgende week hebben we een paar dagen schoonmaken en daarna een Me&my guy kamp, de vaders komen dan met hun dochters dus hoeven we niet super veel te doen en is maar 3 dagen. En dan richting NYC!!

Liefs,

Annelot

Maikel en Jorieke

Leuk om te lezen.
Heel veel plezier in de laatste kamp weken! Maak er wat gezelligs van samen.

And enjoy the big Apple ????
Xx

Berthil

Ik hoop dat je je snel beter voelt, zodat je goed van NY kunt genieten!!

Oma Joke,

Maak er nog wat leuks van de laatste keer. Wat is de tijd dan toch snel gegaan. Nog veel plezier en tot gauw. Xx

Danielle

Beterschap hoor en veel plezier je laatste week.

Opa en Oma v. Rooij

Hoi Annelot.Het is een hele drukte zal het dat zijn dat je niet zo fit bent? Wij hopen dat de laatste dagen het ook naar de zin hebt,en ook geniet van de vrije dagen .xxOpa en Oma

Minouq

Klinkt echt leuk zo'n Harry Potter kamp! Had ik vast ook wel leuk gevonden ;p
Heel veel plezier nog dit laatste kamp, hopelijk voel je je niet al te slecht!
xxx

Nicole Marie

My Name is Nicole Marie, ik woon in de VS en het leven de moeite waard is comfortabel wonen voor mij en mijn familie nu en ik heb echt nog nooit goedheid getoond me dit veel gezien in mijn leven, want ik ben een worstelende moeder met twee kinderen en ik heb al gaan door een ernstig probleem als mijn man geconfronteerd met een vreselijk ongeluk afgelopen twee weken, en de artsen verklaarde dat hij nodig heeft om een ??delicate operatie ondergaan voor hem om te kunnen weer lopen en ik kon niet veroorloven de rekeningen voor zijn operatie toen ik ging naar de bank voor een lening en ze zet me neer waarin staat dat ik heb geen credit card, van daar liep ik naar mijn vader en hij was niet in staat om me te helpen, dan toen ik bladeren door yahoo Answers ik kwam in een godvrezende man (de heer Martinez Lexie), die voorziet in leningen tegen een betaalbare rente en ik heb gehoord over zo veel oplichting op het internet vooral Afrika, maar op dit mijn wanhopige situatie, ik had geen andere keus dan om het een poging te wijten aan het feit dat het bedrijf komt uit de Verenigde State van Amerika, en verrassend het was allemaal als een droom, kreeg ik een lening van $ 82,000.00 USD en ik betaalde voor mijn man operatie en ik dank God dat vandaag is hij in orde is en kan lopen, mijn familie is blij en ik zei bij mezelf dat ik zal schreeuwen om de wereld de wonderen deze grote en God vrezende Man heer Martinez Lexie deed voor mij en mijn familie; dus als iemand is in echte en ernstige nood aan een lening dan contact met deze God vrezend man via e-mail: (Lexieloancompany@yahoo.com) of via de website van de Vennootschap: http://lexieloans.bravesites.com OR tekst: 18168926958 thanks

derek

Dit is Derek Loan Lending Company. We geven leningen aan bedrijven en particulieren. ben je al op zoek naar een lening aan het opstarten van een nieuw bedrijf? heb je nodig om een lening te helderen schulden? wenden vandaag in onze betaalbare rente van 3%. U kunt een lening binnen 3-4 werkdagen als je voldoen aan de eisen van ons bedrijf. Nu toepassen. Opmerking: infoderek22@gmail.com: Alle post moeten worden gericht aan

carlos

Ik ben een individu, en ik tot uw beschikking voor betalingsverkeer Bank-to-Bank 1000 aan 1500000 euro met een goed percentage van 2%. Contacteer mij voor uw dringende kredietaanvragen: Carlosfinance67@gmail.com