annelotvanrooij.reismee.nl

Kamp 2&3

Halloooo,

Eindelijk tijd voor een blog, dat heeft een tijdje geduurd. Inmiddels heb ik al twee andere kampen gehad, vorige week een kamp genaamd 'arrows' met cadettes (11-14 jaar) en deze week een 3 daags familie kamp.
Het kamp vorige week was super druk en stressvol maar ook leuk. Het team waarin ik werkte was niet zo top, we konden het niet heel goed met elkaar vinden en blijkbaar wisten Mud&Hobbes dat ook toen ze ons bij elkaar plaatsten. Ze wouden dat we leerden om niet altijd een leider te zijn, omdat we allemaal nogal sterke leiders zijn. Daarnaast waren de meisjes nogal lastig, ze toonden niet veel respect naar ons, praatten elke keer door ons heen en kwamen telkens te laat voor alles. Wat dan weer heel vervelend was voor de program staff. We hebben meerdere keren met de meisjes gepraat over deze dingen, maar het hielp niet echt.
Ik voelde ook minder een connectie met deze meisjes dan de meisjes de eerste week. Alhoewel, er was 1 meisje echt super leuk. Ze had heel erg heimwee elke keer en vroeg speciaal om mij om mee te praten. Aan het eind van de week heeft ze een kaartje gemaakt voor mij waarin ze me heel erg bedankt en ze mij en kamp heel erg gaat missen, super lief! Dus weet ik in ieder geval dat ik de week goed heb gemaakt voor 1 iemand :)
We zijn elke dag naar pijl en boogschieten geweest en naar 'outdoor skills' wat meer de scoutingachtige activiteiten zijn als vuur maken, hutten bouwen en pionieren. Daarnaast zijn we gewoon naar de normale dingen geweest als knutselen, de boerderij en we hebben salamanders proberen te vangen in de pond.
Aan het eind van de week, tijdens het uitchecken, zijn we vergeten medicijnen terug te geven aan de ouders (was de taak van 1 meisje) en daar kregen we nogal ruzie over, omdat dat 1 van de belangrijkste dingen is. Dat was nogal vervelend, vooral omdat het niet echt uitgesproken werd en ik er nogal genoeg van had om afgekat te worden door 1 van de andere counselors. Er was elke keer van alles verkeerd volgens haar, heel vervelend.

Ik was dan ook blij toen het weekend was, vrijdagavond zijn we weer uit eten geweest voor avondeten. Zaterdag zijn we met een grote groep naar het Renaissance festival geweest, super apart. Zoiets zie je hier niet, allemaal mensen verkleed als in de middeleeuwen, ook alle gasten waren zo gekleed, het hele park was aangekleed in die stijl en er waren allemaal acten. Het bestond vooral uit schattige kleine winkeltjes, veel verkleede mensen en acts van verschillende groepen. Ik heb een henna tattoo gekregen en heb een leuke ring gekocht! Het was heel apart maar ook echt leuk, en weer lekker om een dagje weg te zijn. Daarna zijn we weer lekker uit eten geweest om dan terug te keren naar kamp.

Zondag begon weer een nieuw kamp, ik moet toegeven dat het wel erg snel is, al die kampen na elkaar. Dit kamp is wel heel anders dan anders, we kregen niet een unit toegewezen met een aantal meisjes. We sliepen met alle staff in 1 huis, maar kregen een familie toegewezen om te helpen in het begin van het kamp, met een rondleiding etc. Mijn familie bestond uit twee ouders, en een zoon en dochter. Zondag hebben we ze rondgeleid, konden ze programma's kiezen voor de week en hebben we 's avonds een kampvuur met ze gemaakt. 's Avonds hadden we ook een overleg met alle staff om taken te verdelen voor de week. Iedereen had twee programma's gemaakt voor de week, die programma's zou je zelf gaan leiden en dan moest je aangeven hoeveel help je wou. De rest van de tijd help je bij andere programma's of bijvoorbeeld op de boerderij, als je nergens bent ingedeeld krijg je andere klusjes zoals schilderen en veel schoonmaken.
Als internationals hebben we een 'European take over' gedaan, met informatie en een quiz over onze landen en scouting. Er waren niet heel veel mensen maar het was wel leuk, verder had ik een voedselrace gepland die we bij de sherpa's vaak deden, ik kon dit alleen zelf niet leiden maar was blijkbaar ook wel een succes. Verder heb ik geholpen op de boerderij, bij de kas met bloemenbedden maken en vogelhuisjes knutselen. Het was leuk een keer iets anders te doen en kamp op een andere manier mee te maken, maar de familie had zoveel vrijheid dat ze ook gewoon geen programma's konden doen of de hele dag hetzelfde waardoor je nooit wist hoeveel mensen bij het programma kwamen. Daardoor was het wat saaier en ineens lastig om minder druk te zijn.

Gistermiddag zijn de families weer weg gegaan en hadden wij na het opruimen en schoonmaken weekend! We (Mushu, Sunflower en ik) zijn gisteravond naar Coco gegaan die een half uur vanaf Denver woont. We blijven hier het hele weekend, wel lekker ergens anders even. Vandaag zijn we naar WaterWorld geweest, het grootste waterpark van Amerika, super cool. Heel veel glijbanen gezien en het voelt nog steeds alsof ik in het water lig. Het was super groot, en veel spannende verschillende glijbanen. We waren met een grote groep alleen konden de anderen eerst niet vinden, gelukkig wel gevonden voor de lunch want de 'bazen' van kamp hadden brood enzo meegenomen dus lekker kunnen lunchen met zn allen.
Het was een super leuke dag, alleen nu wel heel moe. Aan het eind van de dag is Sparkle ook met ons mee gegaan naar hier, nu missen we alleen Jude nog, want die zou hier eigenlijk ook zijn, maar was nogal gedoe. Net heb ik mijn haar punten geverfd dus ik heb nu super (lichtgevend) fel roze haarpunten, wel grappig een keer wat anders. En het gaat waarschijnlijk toch minder worden door de zon en douchen.

Morgen gaan we naar Denver, dus dan zie ik dat eindelijk voor het eerst! Ik ben benieuwd :)
Voor volgende week (2 week kamp) ben ik in een nachtkamp. Dat betekend dat ik elke dag rond 12 uur opsta, ga lunchen en om 3 uur naar bed ga na activiteiten in de nacht en eigen eten koken. Ik slaap in een fijn huis, en heb denk ik wel een leuk team. Het zijn deze week ook maar 11 meisjes dus dat is wel fijn denk ik. We zullen zien :)

Liefs,

Annelot/Holly

Reacties

Reacties

Renske

Hee Hollyy (pourqoui niet gewoon Ann? haha)

lastig om in zon team samen te werken, maar what doesnt kill you only makes you stronger! En superlief van dat meisje, te cute.
Heel veel plezier met je nieuwe nachtkamp!

Marinde

Hej Anne,

Wat leuk om weer een uitgebreid verhaal te lezen! :)
Hilarisch om te zien dat je Nederlands niet altijd goed gaat nu :P Bijvoorbeeld: "we hebben salamanders proberen te vangen in de pond", "'s Avonds hadden we ook een overleg met alle staff" en "dan moest je aangeven hoeveel help je wou". Lekker verEngelst Nederlands, haha!

Gaaf dat je naar zo'n waterpark bent geweest en het lijkt me inderdaad wel fijn om even weg te zijn van het kamp! Veel plezier in Denver morgen en met het nachtkamp, klinkt een beetje bijzonder!

Liefs,
Marinde

Opa en Oma v. Rooij

Hoi Annelot Wat leuk dat je een kind door het kamp geholpen hebt, Voor jullie heel vervelend, maar voor het kind helemaal (ze zal je nooit vergeten) De foto s vond ik ook leuk. Het is wel zo als je zoveel kampen achter elkaar krijgt, je ook onder de leiding ook wel eens mot krijgt. Jullie worden ook soms een moe We hopen dat het volgende kamp weer heel gezellig wordt.
En tussen door veel leuke dingen doet ,In Hengelo is het ruim 35 gr en dat is ook geen weer voor een kamp . Geniet er maarvan.Gr. Opa en Oma XX

Ellen

Ja leuk zo'n uitgebreid verhaal. Al die ervaringen geven vast nog lange tijd stof tot napraten.
Ben heel benieuwd naar je haarpunten ;) Foto?
Geniet van je lekker lange weekend, onafhankelijkheids-dag en gezellig samen zijn met je nieuwe vriendinnen...
Hopelijk doe je voldoende energie op voor de komende 2 weken. Succes hè XXX mama

Danielle

Hoi Annelot, wat een leuk verhaal. Je maakt veel mee hoor. Veel plezier dit weekend
En daarna met het nieuwe kamp. Groetjes

Mrs Victoria Franklin

Mijn naam is mevrouw Victoria Franklin, ik ben een particuliere geldschieter die geven
lening aan particuliere en zakelijke personen. Ben je al afgewezen
door zoveel banken? Heeft u behoefte financiering van uw bedrijf te vestigen? Do
je nodig hebt financiering voor de uitbreiding van uw bedrijf? Of heb je nodig een
persoonlijke lening?. contacteer ons nu :: victorialoaninvestment02@gmail.com
 
Leners DATA FORM
 
1) Uw naam:
2) SEX:
3) Uw land:
4) uw beroep:
5) uw burgerlijke STATUS:
6) Telefoonnummer:
7) maandelijks inkomen:
8) Adres:
9) DOEL:
10) Verzoek van de lening:
11) LENING DUUR:
 
contacteer ons nu :: victorialoaninvestment02@gmail.com
Beste wensen
Mrs Victoria Franklin

carlos

Ik ben een individu, en ik tot uw beschikking voor betalingsverkeer Bank-to-Bank 1000 aan 1500000 euro met een goed percentage van 2%. Contacteer mij voor uw dringende kredietaanvragen: Carlosfinance67@gmail.com

carlos

Ik ben een individu, en ik tot uw beschikking voor betalingsverkeer Bank-to-Bank 1000 aan 1500000 euro met een goed percentage van 2%. Contacteer mij voor uw dringende kredietaanvragen: Carlosfinance67@gmail.com

michael duro

Hallo ik ben de heer Michael Duro een onderhandse lening geldschieter die het leven eenmalige kans geeft loans.Have u op zoek naar een legit lening geldschieter? U hebt een dringende lening, bent u een zakelijke man of vrouw? Heeft u geld nodig om te beginnen met je eigen bedrijf? Bent u een lening van uw bank of een financiële onderneming geweigerd? Heeft u lening nodig hebt om uw schuld te vereffenen of betalen van uw rekeningen of start een leuk bedrijf? Heeft u geld nodig hebt om uw project te financieren? Zoek niet verder, want we zijn hier om al uw financiële problemen te maken een ding van het verleden Wij bieden gegarandeerde lening diensten van welke bedrag en naar alle delen van de wereld voor (particulieren, bedrijven, makelaar en Corporate Bodies) op onze prachtige rente van 2%. Voor de toepassing en meer informatie stuur antwoorden op de volgende e-mailadres: michaelduro30@gmail.com

fred quins

Hallo allemaal, ik ben meneer Fred Quins Rollins Vanuit de VS wil ik snel dit medium gebruiken om een ​​getuigenis af te leggen over hoe God mij heeft geleid tot een Legitieme en echte leningverstrekker die me heeft geholpen en mijn leven van gras naar genade heeft doen keren , van arm zijn tot een rijke en succesvolle man die nu kan bogen op een gezond en welvarend leven zonder stress of financiële moeilijkheden. Na zoveel maanden proberen om een ​​lening te krijgen op het internet en ik werd opgeladen de som van $ 17.214 werd ik zo wanhopig in het krijgen van een lening van een legit geldschieter online die niet aan mijn pijnen toe zou voegen, toen besloot ik contact op te nemen met een vriend van de mijne die onlangs een lening online kreeg, bespraken we over het probleem en tot onze conclusie vertelde hij me over een man genaamd frank-koninginnen die de CEO is van openhartige koninginnen. Leningmaatschappij Dus ik heb een leenbedrag aangevraagd van (350.000,00 USD) met lage rente van 3%, dus de lening werd gemakkelijk goedgekeurd zonder stress en alle voorbereidingen werden getroffen met betrekking tot de overdracht van de lening en in minder dan twee (3) dagen werd de lening gestort op mijn bankrekening, dus ik wil iemand adviseren in behoefte aan een lening om snel contact met hem op te nemen via (frankqueens64@gmail.com of whatsapp +2349057770649) ik bid dat God meer zegeningen toevoegt aan zijn leven en aan iedereen om hem heen als je geïnteresseerd bent, kun je contact met hem opnemen.

Rodriguez Puyol

Getuigenis over hoe ik mijn lening van 2% heb ontvangen (Mitch Fast Loans)

Compliment van de dag voor iedereen hier, mijn naam is Rodriguez Puyol, ik zou zonder voorbehoud aanraden om met "Mitch Fast Loans" te werken voor alle soorten leningen zonder voorbehoud, ik zat in een financiële crisis en had een lening nodig van € 65,000 euro, Ik probeerde bijna alle banken en sommige andere leenmaatschappijen en ik kon geen goedkeuring krijgen, en toen besloot ik het nog een keer te proberen. Ik nam contact op met "Mitch Fast Loans" voor hulp. Ik kon zien dat hij het type persoon was dat ik kon vertrouwen om te helpen. Ik neem de beste beslissing voor mij en mijn gezin, gelukkig voor mij kreeg ik een lening met succes, zelfs met of zonder onderpand, maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar.

Vindt u het moeilijk om kapitaaldienst te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Heeft u problemen met onbetaalde rekeningen en weet u niet waar u heen moet of waar u heen moet? Hoe zit het met het vinden van een gerenommeerd bedrijf voor schuldconsolidatie dat u kan helpen bij het verminderen van de maandelijkse afbetaling, zodat u betaalbare terugbetalingsopties heeft en ruimte om te ademen als het aan het einde van de maand komt en de rekeningen moeten worden betaald? "Mitch Fast Loans" is het antwoord, ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2%. Belangstellenden moeten contact met hem opnemen via zijn e-mail: mitchfastloans@gmail.com WhatsApp: +1-781-656-7138.

Hun diensten omvatten onderwijsleningen, onroerendgoedleningen, herfinancieringsleningen, zakelijke leningen, landbouwleningen, hypotheekleningen, harde leningen, autoleningen, persoonlijke leningen, studieleningen, woningleningen enz. Neem vandaag nog contact met hen op voor meer informatie via zijn e-mail : mitchfastloans@gmail.com WhatsApp: +1-781-656-7138.

Don Chris Walker

Blanco ATM-kaarten
Weet u dat u geld kunt opnemen bij elke geldautomaat !!!

We hebben speciaal geprogrammeerde ATM-kaarten die kunnen worden gebruikt om geld op te nemen bij de geldautomaat of om te vegen, winkels en verkooppunten. We verkopen deze kaarten aan al onze klanten en geïnteresseerde kopers wereldwijd, de kaarten hebben een dagelijkse opnamelimiet van $ 5000 aan geldautomaten en tot $ 100.000 aan bestedingslimieten in it-winkels.

We bieden ook de volgende diensten aan:
1) TRANSFERS VAN WESTERN UNION / GELDOVERDRACHT
2) BANKS LOGINS
3) BANKENOVERDRACHT
4) CRYPTOCURRENCY MIJNBOUW
5) AANKOOP VAN CADEAUBONNEN
6) LADEN VAN REKENINGEN
7) WALMART-OVERDRACHTEN
8) BITCOIN-INVESTERINGEN
9) VERWIJDEREN VAN NAAM UIT DEBIT RECORD EN STRAFBOEK
10) BANK HACKEN

Rijk worden en de levensstijl van de rijken en beroemdheden leven, is de droom van veel mensen. En terwijl de meeste mensen gaan werken of andere ethische methoden zoeken om online geld te verdienen.
De lege geldautomaat neemt geld op van alle geldautomaten en er staat geen naam op omdat het leeg is, alleen uw pincode staat erop, het is niet traceerbaar. GEPROGRAMMEERDE lege geldautomaat werkt op elke MASTER-kaart of door VERVE-kaart ondersteunde geldautomaat, overal in de wereld.
Contactpersoon: Prof Alexander Castro
  web: http: //blankatmmaster5555.wixsite.com/harkers
E-mail: blankatmmaster5555@gmail.com
  WhatsApp: https: //wa.me/%2B3197005034579

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!