annelotvanrooij.reismee.nl

Nieuw nieuws!

Hallo allemaal,

Al mijn derde blog voordat ik überhaupt vertrokken ben, maar ik heb alweer nieuw en leuk nieuws aan jullie te vertellen!

Ten eerste goed nieuws op school, afgelopen vrijdag heb ik dan toch eindelijk het cijfer van mijn 'Research Skills' verslag terug gekregen. Ik heb een 7 gehaald!!!! :)
Dat betekend dat ik mijn propedeuse binnen heb en volgend jaar naar de universiteit kan! Dus het grootste doel dit jaar, is al bereikt.
Volgende week ga ik een proefstudeerdag doen aan de UvA (Universiteit van Amsterdam) bij sociologie omdat ik denk dat dat veel op Antropologie lijkt maar hier over het algemeen meer banen in te vinden zijn.

Dan heb ik nog leuk ander nieuws, gister ben ik erachter gekomen dat ik ben geplaatst op een camp in Amerika! Ik ga van 1 Juni tot 10 Augustus wonen en werken op Tomahawk Ranch Girls Scout Camp Colorado. Het is een camp dat best wel 'in the middle of nowhere' zit. Het ligt zuidwest van de stad Denver maar in de buurt is er alleen maar bos en bergen.
Ik weet nog niet precies wat mijn taak wordt op het kamp maar ze hebben er veel verschillende activiteiten als paardrijden, sporten, dansen, drama, knutselen etc.
Er komen meisjes tussen de 6 en 17 jaar en die zitten allemaal opgedeeld in leeftijdsgroepen. Per leeftijdsgroep is het weer verschillend waar ze slapen, in een tent, een hut of een huis.
Hier een filmpje van Tomahawk Ranch:https://www.youtube.com/watch?v=Bc-J9LoRiyg
Ik vlieg met CCUSA sowieso van Amsterdam-New York maar vanaf New York wordt het nog een hele tocht aangezien Denver dan nog 4 uur vliegen is, ongeveer van hier naar Turkije dus! Colorado ligt behoorlijk in het midden van Amerika naast Utah en the Rocky Mountains.

Dus binnenkort moet ik waarschijnlijk ook weer druk verder met mijn voorbereidingen om naar Amerika en Zambia te gaan!

Liefs,

Annelot

Smile

Reacties

Reacties

opa vanrooy

van harte gefeliciteerd dat je naarde universiteid kunt gaan ook van oma ook fijn dat je naar dat kamp kunt gaan dat lijkt mij een hele belevenis
Dat je een mooie studie kunt gaan volgen heb je te danken dat je goed door gezet hebt
groeten van opa en oma

Oma J

Gefeliciteerd .ik wilde het toch nog even proberen.oke

Jorieke

Hoi Anne,
Wat super zeg! Allemaal goed nieuws. Ik ben trots op je, heel goed dat je je P hebt gehaald. Ik ben erg benieuwd hoe je reizen zullen bevallen en wat je er allemaal mee gaat maken en gaat leren. Leren over jezelf, mensen om je heen en over de verschillende (leef) situaties. Maak er een leuke tijd van, want dit zul je niet vaak weer mee maken.
Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!