annelotvanrooij.reismee.nl

Schot in de zaak

Hoii,

Een kleine updat van mij over mijn reizen.
Al een tijdje zit ik te zoeken naar vliegtickets naar Livingstone. De vluchten duren allemaal wel erg lang, en zijn natuurlijk behoorlijk prijzig. Maar het is nu geregeld!

Zaterdag 28 maart om 22.00 stap ik op het vliegtuig naar Dubai om daarna door te vliegen naar Lusaka en als eindbestemming naar Livingstone!
Het begint dus allemaal al steeds echter te worden en de leuke spanningen komen al :)

Verder heb ik mijn informatie voor deze zomer naar CCUSA helemaal doorgegeven dus hebben zij mijn gegevens gestuurd naar Amerika afgelopen week. Dus nu afwachten en hopen!

Groetjes en alvast een fijne jaarwisseling!

Annelot

Reacties

Reacties

Oma v. Rooij

Wat fijn Annelot dat het er op gaat lijken.
Hopelijk gaan al je wensen door , we zullen voor je duimen Groetjes van Opa en Oma v, Rooij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!